2012. július 25., szerda

Töltött cukkini

 A múlt héten anyukáméknál voltam pár napot és hát mondanom se kell azon kívül, hogy rengeteg emberrel találkoztam és jöttem mentem állandóan, sajna a sok jövés menésből, sok össze-vissza evés is lett. Aminek az eredménye, egy nem túl jó közérzet. Ezért már a buszon hazafelé elterveztem hogy a héten csak is kímélő kajákat fokok készíteni. Íme az egyik.

Hozzávalók:

2 ducibb cukkini
fél kg darált hús
pár gomba
hagyma
só, bors
bazsalikom
petrezselyem
2 szem paradicsom
10 dkg sajt
pici olaj

Elkészítés:

A cukkiniket megmossuk, majd kettévágjuk és a magját kanállal kikaparjuk. Egy jénaiba pakoljuk őket. A a hagymát apróra szeleteljük és megpiritjuk. A darálthúst megpároljuk a hagymás olajon, sózzuk, borsozzuk, fűszerezzük bzsalokommal, szárított petrezselyemmel. Ha már majdnem kész, akkor rádobjuk a gombár és egy kis kockára vágott paradicsomot. A teljesen megpárolódott a hús, akkor a cukkini mélyedéseibe halmozzuk, paradicsomkarikákat teszünk rá, majd reszelt sajttal beborítjuk. Forró sütőbe tesszük és közepes hőfokon kb fél órán át sütjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése