2012. július 10., kedd

Olaszos-paradicsomos csirkemell

És igen, ismét a jól megszokott csirkemell, már megint itt tartunk. Hiába na nem lehet megunni, és íme egy újabb bizonyíték, hogy mennyire változatosan elkészíthető. Természetesen ripsz-ropsz, nem kell vele sokat bíbelődni. Az olaszos fűszerek adják meg az igazi pikánságát, hiába na ezek tudnak valamit :-)

Hozzávalók:

csirkemell
paradicsom
sajt
pici olaj
oregánó
bazsalikom
petrezselyemlevél
só, bors


Elkészítés:

Kiolajozunk vékonyan egy hőálló tálat. A csirkemelleket felszeleteljük, majd fűszerezzük. Én szárított olaszos fűszereket használtam, de biztos jó, sőt a frissekből is. Sóztam borsoztam, majd szép sorban leraktam a tálba. A paradicsomot felkarikáztam és a husikra tette, jó vastagon megszórtam sajttal és már mehetett is a sütőbe. 10-15 percig alufólia alatt sütöttem, biztos ami biztos alapon, bár a csirkemell könnyen puhul, aztán pedig amkor szép piros lett rajta a sajt kivettem. Rizzsel tálalva könnyű kis nyár esti vacsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése