2012. február 5., vasárnap

Tojáskrém

Nemrégiben vettünk a közelünkben lévő boltban egy kisebb doboz snidlinges tojáskrémet. Finom volt, ízlett, de gondoltam ilyet én is bármikor összedobok. Így hát amint elfogyott, már másnap vettem is elő a tojásokat és gyors megcsináltam az én verziómat, ami sokkal költséghatékonyabb és nem utolsó szempont, hogy mindenféle adalékanyagtól mentes. A mai világban amúgy is beszívunk, megeszünk, megiszunk sokszor a tudtunkon kívül sok méreganyagot, szinezéket..., ezért próbálok sok mindent magam elkészíteni, szeretem tudni, hogy az amit eszek az miből készül, ha lehet akkor nem mérgezni magam mindenféle felesleges cuccal.

Na lássuk a tojáskrémet, ami egy szelet barna, vagy rozsos kenyéren a fogyokúrába is beikatható, hiszen fehérjét, azaz tojást is még az esti vacsiba is be lehet építeni:-)

Hozzávalók:

kb 6 db főtt tojás
tejföl
majonéz
mustár
snidling
lilahagyma
bors


Elkészítés:

Pontos arányokat nem tudok mondani, mert mindenki ízlése szerint teheti bele a hozzávalókat. Van aki nem rajong annyira a hagymáért, akkor az ki is hagyhatja. De szerintem az adja meg a lényegét. A keményre főtt tojásokat kettévágjuk. A sárgáját beletesszük egy tálba és villával jó alaposan összetörjük, a fehérjét apróra vágjuk. A hagymát, snidlinget is apróra szeleteljük. Beletesszük a sárgájába a hagymákat, fehérjét, kb 3-4 evőkanál tejfölt, egy pici majonézt, kb 1 evőkanál mustárt, a sót és a borsot. Mindezt jó alaposan összezutyuljuk, és kész is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése