2012. február 5., vasárnap

Hamburger

Az előző bejegyzésben már említettem, hogy mennyire nem szeretem magam, és a családot mérgezni mindenféle mű dolgokkal. Néha azért mégis megkívánja az ember ezeket, így vagyok én is a hamburgerrel. No nem a mekissel, mert az utálom, se íze se bűze kaja nekem. Na de van a városban egy olyan-de olyan jó hambis, hogy.... Na de ugye hogy ne együnk túl sok műkaját ha lehet, így gondoltam egyet a nyáron és megpróbáloztam a hamburgerzsemle elkészítésével. A receptet Limarától vettem, az ő blogján tökéletesen le van írva, sőt videóval illusztrálva, lépésről lépésre az elkészítése. Sima kelttészta egyebként, a titok szerintem a formázásában rejlik. 

Nálam most a szezámmag elmaradt technikai okok miatt(egyszerűen nem kaptunk a boltban:-), de enélkül is tökéletes lett. Kb most készítettem harmadjára, eddig ez lett a legjobb.
A belevalókat mindenki ízlése szerint variálhatja. Nálunk most ez klasszikus marhahúsos hamburgerhús volt, paradicsom, hagyma, uborka, kukorica, kethup, mustár, majonéz és persze sok-sok sajt. Legközelebb a hamburgerhússal is megpróbálkozom, gondolom az se lehet nagy ördöngősség:-)





a duplájára megkelt zsemlék

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése