2012. május 29., kedd

Répatorta 2.

Van már fenn egy répatorta receptem, az se lett rossz, de szerintem ez még jobb lett. Pillanatok alatt elfogyott. Mikor először hallottam arról, hogy répatorta el se tudtam képzelni, hogy zöldséget hogyan lehet párosítani édeséggel, tortával meg pláne. Hát íme így. Próbáljátok ki, nem fogtok csalódni:-)

Hozzávalók:

2,5 dl cukor
4 tojás
3 dl olaj
5 dl reszelt sárgarépa
5 dl liszt
1 tk szódabikarbóna
2 tk fahéj

Elkészítés:

A répát a reszelő kislyukú részén lereszelem. A cukrot összekeverem a tojással és az olajjal. Hozzáadom a sárgarépát. A lisztet egy másik tálban elkeverem a szódabikarbónával és a fahéjjal, majd a két masszát összevegyítem. Én most kapcsos tortaformában sütöttem 180 fokon 35-40 perc alatt készül el.
Eredetileg valami fehérkrémes borzadájt( legalábbis számomra az) kellene a tetejére kenni.Én ezt a műveletet felváltottam csokira, így az került a tortára.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése