2012. május 2., szerda

Hagymás rostélyos

Nagy kedvencem ez a kaja, egyrészt mert nagyon szeretem a hagymás ételeket, másrészt meg nincs sok gond vele :-) Tényleg pofon egyszerű, laktató finomság.

Hozzávalók:

1 kg sertéstarja( én ebből szoktam, bár az igazi marhából készül)
sertés fűszerkeverék
bors
jó sok vöröshagyma én személyenként 2 egész fejet szooktam számolni
krumpli
olaj


Elkészítés:

A húsokat kissé kiklopfoljuk, majd ízlés szerint befűszerezzük, beletesszük egy nagy tepsibe szorosan egymás mellé, meglocsoljuk egy kis olajjal, lefedjük és mehet a hűtőbe legalább egy éjszakára. Másnap az előmelegített sütőben alufólia alatt kb 1 óráig, majd levéve róla a fóliát pirulásig sütjük, kb 180 fokon. Amíg sül elkészítjük a krumpli pürét. Én héjában szoktam megfőzni a krumplit, majd megpucolom, krumplinyomóval összetöröm, sózom és egy kis margarint, vagy vajat keverek hozzá. Ha ez is kész, akkor megpucoljuk a hagymát, karikákra vágjuk, lisztbe forgatjuk és forró olajban aranybarnára sütjük. Vigyázzunk vele, mert könnyen megég és akkor keserű lesz. Ennyi, kész is, isteni gyors vacsi, vagy ebéd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése