2012. április 12., csütörtök

Ünnepi foszlós kalács

Gyerekkoromban a karácsony és a húsvéti menü nálam a következő volt. Anyukám készítette krumplisaláta és vajas kalács. Képes voltam csak ezeket enni 3 napig, reggelire, ebédre, vacsira. Na jó mára már leszoktam erről, de a kalácsimádat megmaradt. Húsvétkor gondoltam eljött az ideje, hogy én is megpróbálkozzak az első kalácsommal. Szokás szerint Limarától vettem a tuti receptet. Be is jött mint mindig, csak a elfelejtettem még formázás után is keleszteni, egyből a sütőbe tettem, így nem lett olyan magas mint szerettem volna, de az ízvilágban nem csalódtam. Majdnem most is elért a gyerekkori kalácsszindrómám, de most tűrtőztettem magam, így csak reggelire ettem ezt.

Recept itt: http://limarapeksege.blogspot.com/2009/04/foszlos-kalacs.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése