2012. április 2., hétfő

Croissant

Egyik kedvenc gasztroblog írómtól "loptam" ezt a receptet. Már régen kinéztem magamnak, de eddig valahogy mindig elmaradt. Na most hétvégén nekiálltam, nem annyira bonyolult, nekem valahogy mégse sikerült olyan szép levelesre a tészta, mint azt Limaránál láttam. Igaz én annyit módosítottam a recepten, hogy a vajat nem reszeltem rá fagyasztott állapotban, hanem megolvasztottam és úgy kentem a tésztára. Nem mondom, hogy rossz volt, sőt nagyon is finom volt, csak én egy kicsit mást vártam, azt a bolti croissant ízt. Én virslivel, sajjtal és lekvárral töltöttem meg őket. Bár a lekvár igen csak kifolyt,mert nem sütőlekvárt használtam, de azért így is megettük:-)

Nekem ilyen lett:

1 megjegyzés:

  1. Mindegy, hogy néz ki, a lényeg, hogy finom, és ízlik mindkettőtöknek! Lekvár sose jutott eddig eszembe, hogy tegyek bele. Legközelebb ilyet is készítek! Ki kell próbálnom! :)

    VálaszTörlés