2012. március 6., kedd

Pizzás fonatok

A hétévégén egy kisebb összejövetel volt nálunk. Ezért készítenem kellett, valami gyorsat és persze finomat. Édes süti szóba se jöhetett, hiszen a bor és egyéb remek italfajták után sósat kíván inkább az ember:-)(legalábbis én biztos) Elsőkörben készítettem egy virslis kiflit(amiről már írtam a blogban), de akartam még mellé valamit, de olyat amivel nem kell sokat bíbelődni.Ilyenkor nagyon jól jön a bármelyik multiban kapható fagyasztott leveles-vajas tészta. Potom pénztért lehet kapni, mégis finom és nagyon jól variálható, nem utolsó sorban pedig gyorsan elkészíthtő. Szóval volt itthon egy ilyen adag leveles tésztám, amit péntek este kivettem a fagyasztóból, így másnap reggel már csak a pizzakrémet kellett összedobnom és már kész is volt.

Hozzávalók a pizzakrémhez:

sűrített paradicsom
vöröshagyma
bazsalikom
oregánó
bors
porcukor
kethup

Pontos mennyiséget azért nem írok, mert ez attól függ, hogy mennyi tésztát szeretnénk bekenni vele. A hagymát apró kockára kell vágni, majd az összes hozzávalót szépen összekeverni. Folyamatosan kóstolgatni kell, mindenki a saját ízlése szerint fűszerezheti. Ha ez kész, akkor kicsit a hűtőbe tesszük, hogy az ízek összeérjenek. addig kinyújtjuk lisztezett felületen a tésztát. Az egyik felét megkenjük, a pizzakrémünkkel, majd a másik felét ráhajtjuk. Kisebb csíkokra vágjuk, és spirálosan megtekerjük őket. Előmelegített sűtőben, miután tojással lekentük, megsütjük. Vigyázat gyorsan készen van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése