2012. március 19., hétfő

Baconos-sajtkrémes csónakok

Ez egy isteni péksüti valami leves után. Mi most borsólevest ettünk előtte, de gulyás vagy egyéb más után is el tudom képzelni. A receptet a pésütik, kenyerek és mindeféle kelttészták királynőjének oldalán Limaránál talátam. Így nem is írnám le a pontos elkészítést, egyrészt mert nála minden nagyon pontosan részletesen le van írva, másrészt nem akarom elvenni az ő"kenyerét" hiszen ezt mégiscsak ő találta fel. Milyen jól tette:-)
A recept itt:http://limarapeksege.blogspot.com/2012/02/baconos-sajtkremes-bucik.html

Az enyémek olyan cuki kis csónakformájuak lettek, ezért is kereszteltem át őket:-)



2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy olvasol, és, hogy megdicsérted a fiam! Nagyon jól esett!

    Nem is gondoltam, hogy te is blogolsz! Tök jó, mert egyszerre kezdtük el a saját kis gasztro blogunkat! :)

    Nagyon jókat készítesz! Szemezgetek is belőle! nyam-nyam

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Én is szoktam a tiedből "lopni":-)

    VálaszTörlés