2013. március 28., csütörtök

Túrós csusza

Sokat gondolkodtam, hogy felrakjam-e, ezt a receptet, mert hogy ez egy mindenki által ismert, elég alap, snassz étel. Igen ám, de nem nekem :-) Ez az az étel amit minden nap, de legalábbis minden héten meg tudnék enni. Nekem ez a "nambörvanok - nambvörvanja", az ételek királya. Szóval egyszerűen nincs szivem kihagyni a blogról :-)

Én így készítem.

Hozzávalók.

1 csomag csuszatészta
túró, ki mennyire szereti én nagyon így egy fél kg belemegy
kb 5. ek tejföl
baconszalonna


Elkészítés:

A tészta forró, sós vízbe  felteszem főni. A szalonnát, ha nem kockázott, akkor felkockázom és egy serpenyőben megpirítom. Ha a tészta megfőtt, leszűröm, hozzákeverem a túrót és a tejfölt, valamint a szalonnát. Egy tűzálló tálba teszem és a forró sütőbe tolom kb. fél órára. Tejföllel meglocsolva tálalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése