2014. február 1., szombat

Almás-narancsos muffin (Újra itt, vagy még se :-)

Félév, kb. ennyi telt el az utolsó blog bejegyzésem óta. Azóta élem életem legszebb,legboldogabb legelfoglaltabb, legsírósabb, legmosolygósabb, legnehezebb, legjobb és még sorolhatnám életemet :-) Hiszen 2013. július 24. megszületett az én kis hucutkám Maja. Szóval most Ő tölti ki a napjaim minden percét, így nem nagyon van időm újdonságokra, főleg mióta elkezdett ő is kanállal eszegetni. Úgyhogy most igen szoros barátságot kötöttünk a botmixerrel, meg az almareszelővel :-) Ezért a fakanál, sütőpapír, tepsi és társai most háttérbe szorultak. Na jó azért nem halunk éhen és néha-néha még sütök is, de inkább a gyorsan elkészíthető kajákat részesítem előnyben. 
Íme a bizonyíték, amikor néha bekapcsolom a sütőt is és leporolom a muffinformát :-)



Hozzávalók

4 tojás
20 dkg vaj
4 dl liszt
3 dl cukor
2 kiskanál sütőpor
1 alma
1 narancs
csoki esetleg mazsola


A vajat megolvasztjuk, majd elkeverjük benne a cukrot, ehhez hozzáadjuk az egész tojásokat. A lisztet összekeverjük a sütőporral és apránként a tojásos masszához adjuk. A narancs héját belereszeljük, majd a kinyomkodott levét is, az almát meghámozzuk és a lereszelve ezt is beletesszük a tésztába. Ízlés szerint lehet beletenni csokit, mazsolát, ki mit szeret. Én most csokit tettem hozzá. Muffin formába töltögetjük a tésztát és előmelegített sütőben tűpróbáig sütjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése