2011. december 22., csütörtök

Hernyócska

Ez az elnevezés nem tőlem származik, hanem az általam nagyon kedvelt Limara pékség tulajdonosának kisfiától. Ő nevezte el így, a kiflik sajtos barázdái miatt. Amikor megláttam Limaránál ezt a képet akkor elsőránázésre kissé bonyolultnak tűnt, de higyjétek el, nem az. Élvezet készíteni, ahogy előbukkannak a kis hernyócskák a kezek alól. Ja és nem mellesleg finom is. Az eredeti recept és az elkészítés pontos leírása itt található http://limarapeksege.blogspot.com/2011/12/hernyo-kifli.html.
Én most a receptől eltértem annyiban, hogy volt itthon lefagyasztva kelt tésztaalapom( ezt is Limarától tanultam, hogy a kelt tészták nyersen nagyon jól fagyaszthatóak. A sütés előtti este ki kell venni őket, reggelre ismét szépen megkel, kicsit át kell gyúrni és máris ugyanúgy hasznáható, mintha aznap kelesztettük volna). Szóval én most ezt használtam, a feltét az ugyanaz volt mint az eredetiben, tehát sonka és sajt. Megjegyzem a sajtból legközelebb még többet elbír. Azért így is jó volt, de ne sajnáljátok belőle.
Nekem így sikerült:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése