2014. november 29., szombat

Advent

Idén most kivételesen, már jó előre tudatosan készültem az Adventra. Már jó előre beszereztem minden kelléket ( koszorú alap, kis csillag, nagy csillag, gyertya, ragasztópisztoly, szalag... Most már  csak a megfelelő nyugis időpontot kellett kivárnom és már engedhettem is szabadjára a fantáziámat. 
Ez a nyugis időpont tegnap este fél 10kor érkezett el, amikor már mindenki ágyban volt, én meg kedvemre alkothattam. Éjfélre kész is lettem, a koszorúval, ajtó dísszel, lakás kicsinosítással. Nem mondom elfáradtam mire ágyba kerültem, de megérte amikor reggel a kis korán kelő kis kakasom csillogó szemekkel fedezte fel mi is történt itt az éjjel. Én pedig boldogan nyugtáztam, hogy az idei év volt talán az utolsó amikor egyedül vágtam ebbe bele, jövőre már lesz kis segítségem :-) Nagyon várom :-)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése