2014. szeptember 12., péntek

Sajtos-tejfölös hal

Nemrégiben étteremben voltunk a párommal, kettesben (ritka pillanat), már mint hogy kettesben legyünk, de ez így is van jól :-) Szóval akkor ettem hasonló ételt. Annyira ízlett, hogy gondoltam otthon is reprodukálom, ami majdnem sikerült is. Én észre se vettem, hogy valami hiányzik belőle és nem egészen olyan mint az éttermi (nekem jó volt így is), na de a szemfüles párom első kérdése: Hol a bacon? :-) És igaza volt a bacon lemaradt, így most csak simán sajtos-tejfölös, de így is finom :-)

Hozzávalók:

halfilé, ki amilyet szeret
bors
sajt
tejföl
kakukkfű
petrezselyem
bazsalikom

Elkészítés:

A halat fűszerezzük ízlés szerint, nekem ezek váltak be. Bele tesszük egy hőálló tálba. Ekkor jöhetne a fent említett bacon, előre kockákra vágva lepirítva mehetne a hal tetejére. Itt most ez a fázis kimaradt :-), ezért most csak tejföllel meglocsoljuk és sajtot reszelünk a tetejére. Az egészet nyakon öntjük egy kis olajjal és már mehet is bele a sütőbe. Közepes hőfokon sütjük, ha átfehéredett a hal és sajt megpirult, elkészültünk. Én most rizst tálaltam hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése